söndag 23 januari 2011

Uppsala-stockholm

Hejhej! Hoppas alla har haft en jätte trevlig helg!^^


Själv har jag varit i uppsala för att hälsa på bror och i stockholm gick vi på formexmessan.(Det är en messa då man får se alla nya saker som kommer ut på marknaden, den är bland annat ljus, lampor, soffor, smycken och mycket mer!) Det var jätte roligt och man kan inte fatta hur mycket grejor det finns!

Jag har bilder från messan men dom är på min andra kamera och jag orkar inte leta fram den men jag kan visa någon annan dag kanske^^

Och i uppsala blev det till med lite shopping med storebror, å det var mycket trevligt!


Här är lite bilder på vad jag köpte!:










Det var allt för den här gången, ska försöka komma ihåg att visa bilder från messan sen!
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar