söndag 2 januari 2011

slalom= SMÄRTA!

hejsan hoppsan!
idag har jag,sanna,klara,emeli och linnea varit i backen och åkt slalom!
Det var jättte roligt och det gick faktiskt ganska bra att åka! (var första gången för den här sesongen jag åkte) jag ramlade bara EN gång! (världsrekord!) och då ramlade jag på svanskotan..... så det gör ganska ont i den nu! och påtal om ont! Jag kan fan inte gå! har jätte många blåsor under ena foten och ena lill tån är helt svullen! :S Det har ALDRIG hänt förut så jag börja undra om jag har haft för små pjäxor :/ Får kanske köpa nya någon dag för jag kan ju fan inte gå runt med blåsor under fötterna hela vintern!
sååååå mina knän väääärker (som vanlit), jag har ingen känsel i tån typ, blåsor under fötterna och ont i svanskotan! aja, vi hade roligt i backen i alla fall! det är det som räknas^^

Hoppas ni har haft en jätte bra dag för det har jag! :D
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar