onsdag 26 januari 2011

Toppen till botten...

Hejhej! Idag har verkligen dagen varit toppen bra! Jag mådde jätte bra i skolan och allt var helt perfekt. Jag kände mig glad, lycklig och att jag fick umgås med mina kära vänner, det kändes nästan som om jag lyfte från marken, så lycklig var jag! men som sagt, ibland kan det gå från toppen till botten..... jag vet inte vad som har hänt känner mig allmänt rutten just nu bara (tänker inte berätta varför) :S Nej men jag vet inte, jag tycker inte så mycket om att prata om hur jag mår, jag föredrar att skriva faktiskt, vet inte varför men måste bara skryta lite och säga att jag Ä G E R på att skriva, haha ;)

Nej men så nu vet ni, och jag vet att jag varit dålig på uppdatering men jag orkar verkligen inte, har blivit jätte lat känner jag! (Inte bra :S)
Och ikväll kommer sebbe på besök med bebis och imorgon ska jag och mamma vara barnvakt åt bebis(mindre roligt!)

Nej jag hade väl inte så mer att berätta, men ni får hare så bra!
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar