torsdag 6 januari 2011

test

Har ganska tråkigt, haha ;)


1. Vad är det bästa som har hänt dig?
Oj, jag har ingen aning, kanske att jag har fått den bästa familjen och vännerna jag någonsin kunde önskat mig?^^

2. Vad är det värsta som hänt dig?
Ingen aning :S

3. Vad har du för kännetäcken?
öhh… Jag är blod med blåa ögon och har ett ärr på vänstra kinden som jag fick när jag ramlade in i en tvbänk när jag var liten.

4. Vad är det roligaste du varit med om?
Oj! Det finns så många saker men när jag, fanny, klara och sanna sov över i ett hus helt själva och vi trodde någon hade brytit sig in så då gömde vi oss på toaletten och så tänkte vi sova dör och oj, allt var helt weird! Hahaha :D

5. Vad är det tråkigaste du varit med om?
Konfan? Haha, nej jag vet inte….

6. Har du gjort något du ångrat?
Man ångrar väl saker hela tiden tycker jag? Men jag tror nog man lär sig väldigt mycket av sina misstag även fast man inte tror det


7. Har du något motto i ditt liv?öhhh….. nä, men jag gillar det här citatet ”Största lyckan är att veta att någon behöver en”

8.Var det här testet roligt?
haha, näää men det var en tidsfördriv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar