söndag 2 januari 2011

God natt!

God natt allesammans!
Har settat framför datorn nu i några timmar.... inte bra! Haha, men nu känner jag hur trött jag är och klockan är bara 10 :S aja, ska snart och sova,hah!
Imorgon ska jag som sagt sova och bara tare lugnt och kanske gå ut och ta kort! :D

Och hela kvällen nu då har jag suttit och kollat på tarilers haha! Samt letat efter en låt som tod en timme att hitta! Jag har inte lyssnat på den på ca 2 år kanske? så det tog lite tid att hitta den, men nu har jag gjort det! Det är den här "bring me to life"-Evanescence, jag vet den är ganska hemsk( lite emo) men jag gillar den!^^
                                                  Nej nu ska jag gå och läsa sedan sova!
                                                                            Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar