söndag 2 januari 2011

2010.....2011!!!!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Sommarjobbade





2. Höll du några av dina nyårslöften?

nja, kommer inte ihåg om jag hade några



3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej, men min bror blev^^





4. Dog någon som stod dig riktigt nära?

Nej





5. Vilka länder besökte du?

Kreta <3





6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?



mer tid till vänner och familj



7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?



oj, jag är så dålig på datum, haha!





8. Vad var din största framgång 2010?

ingen aning, kanske att jag har sparat ganska mycket pengar?



9. Största misstaget?

oj! Man gör misstag hela tiden, som tur är så lär man ju sig av dem!



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

jag har varit sjuk halva höstterminen

11. Bästa köpet?

Rosettring<3



12. Vad spenderade du mest pengar på?

Mobilen



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

oj, många saker gjorde mig glad, kommer inte på någon nu^^



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Längesen-petter





15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?



jag var mycket tröttare så då gjorde man inte så mycket, så jag var nog lite mer ledsen än glad



16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat, kompisar, jobbat och flera utflykter!



17. Vad önskar du att du gjort mindre?



sovit!



18. Blev du kär under 2008?



haha! Det varade bara i en vecka, men jag blev nog aldrig ”kär” ;)



19 Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

hmm….. tror inte det!





20. Bästa boken du läste i år?



Twiligt och törst





21. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

sov? Nej jag kommer inte ihåg, umgicks med familjen mest^^



22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?





aaaa, kunde ha gjort flera utflykter



23. Förväntningar på nästa år:



mer tid till vänner, familj och fritid, börja träna, börja dansa igen kanske, sova mindre, inte slösa bort mitt liv på facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar