onsdag 19 januari 2011

Emeli Nilsen

Emeli Nilsen är en liten konstig typ som bor ute i skogen med en viss S**** där dom lever tillsammans med sina små trollbarn.


Emeli Nilsen är en liten konstig, dampig person som man inte kan låta bli att älska! Hon är en gla och go tjej! Hon har en påbörjad romans med Mrs S****, fast det vet varken hon eller han om. Men iallfall, hon är en duktig bagare och älskar choklad! Hennes bästa sidor måste vara när hon får damp och är förståndig. Ni kanske tror att denna människa är helt rubbad,men det är hon inte! Hon är mycket smart också! Och är jätte duktig på Synth och på att sjunga, men efterson idol har en jävla regel om att man måste vara över 16år så måste det här lilla odjuret vänta tills den dag hon blir 16år! Hon är en riktig glad och trevlig tjej, men även lite förvirrad, (Ibland ser hon blåa träd).
Detta lilla odjur är trots allt min bästa vän. elelr odjur är fel ord, det här är min sköldpadda! Ne jag skoja bara, hon är min dampiga bästis.
Jag tycker att alla ska ha turen med att dela en så stark vänskap som hos en bästis/bästisar, för er som inte har en, så skulle jag aldrig förstå hur ni klarar er! som tur är så har jag henne bara en km bort från mitt hus!
Hon är mycket vacker och skulle kunna bli den sjungande top modellen, som världen aldrig skådat! Hon är inte som alla andra utan hon är mycket speciell. Hon är lika mycket i behov av mig och jag av henne, mer än vad man tror. Jag tycker om att "ta hand" om henne och det finns så mycket känslor i den här personen!

Hon är helt enkelt underbar, och jag är så glad att jag har dig Emeli Nilsen! Love ya!<3

Púss<3

1 kommentar:

  1. haha ojojoj. kommer ihåg när du skrev det här! det var nu ett riktigt bra tag sen. men jag vill bara säga tack för att du alltid finns för mig, och duska veta att jag finns för dig också, i vått och torrt. vi kan ha perioder då man inte träffas så mycket men jag tror att man mår bra av det ibland. du är en utav dom underbaraste jag vet om och jag är otroligt lycklig att få ha ditt i mitt liv! puss på dig finaste och krya på dig! <3

    SvaraRadera