tisdag 4 januari 2011

Kyssjohanna.se

Hejhej! Idag har jag varit med Emeli och Linn^^
Då såg vi på Mamma Mia, och jag sjöng med i alla låtarna,haha! Jag och mama brukade alltid sjunga abba låtar i bilen när jag var liten så det är pga av henne jag kan de, haha!
Vi´Hade jätte mysigt och satt och prata om allt möjligt!
Linn tipsade mig om en sida som hette Kyssjohanna.se, där de har smycken,väskor och annat!
Och nu sitter jag och kollar på den sidan och de har jätte många söta smycken! Tyvärr är vissa smycken JÄTTE dyra (kan kosta över 1000kr :S) medans andra är mer lagom pris^^

Här är några halsband jag fastna för:

hihi, jag älskar luftballongen och Ringen med ugglan på! löööve it<3
Kanske önskar mig i födelsedagspresent lite saker från den här sidan? vi får se, nu ska jag  se på film, tror jag!

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar