söndag 30 januari 2011

Fy fan vad jag är bra!

Ibland är man, och mår man så jävla bra!

hejsan hoppsan alla Glada, och ni som är mindre glada!

Igår var jag ju med Linn och vi hade jätte trevligt, det blev en rikyig tjej dag/kväll, vi pratade väldigt mycket och det var jätte skönt att få berätta lite saker för henne och så hade hon massa att berätta också, det var rikitigt mysigt och sen avslutade vi med att spela mario och zelda resten av kvällen!
Så det blev en riktigt lyckad dag må jag säga :D


Idag har jag varit med rebecca, då åkte vi till sågmyra och gick på lager 157 och scorett och någon inredningsbutik! Jag köpte ett par nya skor som jag älskar, och så köpte jag en T-shirt på lagret och två alla <3-dag presenter till två av mina kompisar^^

och nu på kvällen blev det fin middag och en desert som jag bakade idag som blev jätte god! Jag fick nämligen en kokbok av rebecca här om dagen och där fanns det massa smarriga recept!

Så den här helgen har varit helt underbar! Jag kan inte fatta att jag mådde så jävla dåligt i början av veckan, var nära på att "gå in i väggen" som man brukar säga!
Och imorgon är det en ny vecka som jag mer än gärna faktiskt ser fram emot och inget kan stoppa mig, mohahaha!!!!!

Nu ska jag fortsätta att se på solsidan, hoppas ni har haft en härlig helg!
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar