lördag 29 januari 2011

Räddaren i nöden!



God morgon, Göd mörgen!
Dagen började med en frukost med americanska pankakor,mums!
Och just nu sitter jag och lyssnar på "Just a dream" med Nelly, en mycket bra låt som jag rekommenderar!

Och idag ska jag försöka på att inte tänka på negativa saker, så därför kommer min räddare i nöden till mig idag! Så jag väntar på att tiden ska rulla på lite snabbare för Linn kommer 14-14.30. (fast hon kommer alltid några timmar försent, så jag får väl räkna med att hon kommer klockan 16.00^^)
Så då ska vi nörda oss som vi inte har gjort på flera år! Vi ska spela Zelda och mario på mitt gammla Xbox, och det ska bli väldigt roligt och trevligt! :D
Sedan kanske vi går ut och tar lite kort, vad vet jag? Huvudsaken är att hon kommer hit och får mig att tänka på annat!

sååå, från att ha varit en botten vecka ska jag få det här att bli till en toppen lördag!
Hoppas ni får en trevlig helg!:D<3

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar