tisdag 8 mars 2011

Tisdag= prao

hejhej! Idag och igår hade jag prao och jag ska fortsätta ha det tills på fredag!
Jag och Emeli praoar då på Gyllenehornet i tällberg som då är ett hotell för er som undrar ;)

Emeli har fått vara med vaktmästaren idag och igår, medans jag var med lokalvårdare^^
Jag har fått dammsuga, moppat, diskat glas, bädat och städat rum, torkat och annat smått och gått!
Det kanske inte låter som de roligaste man kan göra på ett hotell men jag har nog aldrig träffat så fina, trevliga, glada och roliga människor!
Att vara städerska låter ganska "dåligt", men när man fick umgås med dessa människor så spelar det ingen roll ifall man måste moppa och skura ;)

Och imorgon ska jag då vara i Resturangen, på Torsdag-köket och Fredag- hos vaktmästaren Emeli var hos.

Så nu vet ni det, och det kanske inte blir så mycket bloggande den här veckan för jag är helt slut när jag kommer hem på eftermiddagen!

Men ha en fortsatt trevlig kväll, och nu ska jag gå och kolla på House!
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar