lördag 19 mars 2011

saturday

hello! Idag har jag bara tagit det lugnt eftersom jag har varit lite småsjuk :/
Så dagen har mest bestått av att se massa "vampire diaries" avsnitt som jag har missat! Sen har jag också varit på en loppis med mam, Rebecca och hennes kompis Mia och så har jag fixat födelsedagspresent till min kompis Linn som fyller 15 imorgon!^^

Och just nu sitter jag och slökollar lite på körslaget och letar fram gamla bilder!
Juste!
Glömde säga att här om dagen fick Rebecca hem biljetterna till Rihanna Konserten i höst, och guuuu vad jag längtar! Det ska bli jätte roligt och Rihanna har varit min favorit artist lite fram och tillbaka, men det senaste året har hon legat på topp på min spotifylista!



Ni får ha en fortsatt trevlig lördagskväll!^^
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar