söndag 6 mars 2011

Home sweet home^^

så då var man hemma igen efter en jätte mysig helg med familjen^^
Jag orkar inte gå in på detaljer men igår så var jag in på Monki där det fanns HUR mycket kläder som helst som jag ville köpa! Men det slutade med att jag köpte ett par byxor på rea och min älskade kjol där ifrån!
Och igårkväll så gick vi ut för att äta middag för att då fira Annas examen, och då åt vi på en italensk resturang, mums!
Och idag har vi varit på ikea och firat samuel^^

a juste, glömde säga att eftersom jag fyllde år här om veckan så hade inte jag fått någon present av sebbe och anna så då fick jag två presenter och i den ena låg en t-shirt från monki och i den andra låg en exakt lika kjol från Monki som jag redan hade köpt!
Så då stod man där med två likadana kjolar men som tur hade anna kvar kvittot så  vi åkte och bytte ena kjolen mot ett presentkort så nu är jag jätte glad!

Nej men mer orkar jag inte skriva (och ni orkar säkert inte läsa) så därför bjuder jag på lite saker jag köpte (och fått) i helgen!

    Presentkort på Monki 250kr


     Kjol och T-shirt från Monki
 

 Tidning från Monki som var jätte härlig att
 bläddra i!
 

Bok från Moster!
 

Morgonrock från mammi som kommer
från Chilli.
 

Parfymflaskor från Ikea
 


Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar