onsdag 9 mars 2011

Boktips

hejhej, Håller på att läsa boken "genom dina ögon" skriven av stephenie meyer.
Först när man läser baksidan tänker man typ "åh vad roligt, en bok om ailiens...."

Men eftersom jag fick boken i födelsedagspresent kände jag mig tvungen att läsa och precis som med Twilight serien blev jag helt fångad! Jag kan inte sluta läsa!
Den handlar inte alls om gröna monster som är två meter höga som ivnaderar jorden i Ufon!
Det är svårt att förklara men det handlar om att det är "varelser" från rymden, man kan beskriva dem som "andar". Och då handlar det om att en ande sätts in i en kvinnas kropp, men när anden har sats in så märker hon att kvinnan som levde i kroppen innan henne är kvar i samma kropp.. jag vet det här låter helt weird men den är väldigt bra faktskt, men jag vet inte dock hur den slutar... har bara kommit till sida 200 av 600, men än så länge är den jätte bra boken!


Här har ni en sida från wikipedia som det står vad den handlar om,
 http://sv.wikipedia.org/wiki/Genom_dina_%C3%B6gon
Men innan ni kollar den ska ni ha klart att "Vandraren" är namnet på anden som sätts in i kroppen.
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar