onsdag 2 mars 2011

23 hours with a crazy person

hellu!
har precis kommit hem från emeli efter att ha varit med henne i 23 timmar;) Och vilka timmar! höll inte på att stå ut med denna galna person!:O
Nej jag skoja bara^^
Igår hade vi filmkväll hemma hos Emeli och sanna,klara och nadja var där och det var riktigt mysigt!
Jag kommer dock inte ihg vad filmen hette men det var en sann historia om en kille som spelade amerikansk fotboll!
och så satt vi bara och pratade och jag sov då över hos emeli och idag har hon och jag gott i till leksand och hem igen bara för att köpa Ben and jerrys! :D
så vi har haft det jätte mysigt idag!<3
Och nu medans jag kommer ihåg det tänkte jag vissa bilder från "slaget i siljan" som var i lördags!


arenan
 
Klara,Sanna och Linnea
 
utanför arenan


I gropen hade de tänt massa marschaller


Puss<3



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar