tisdag 19 oktober 2010

Vem fan kom på det här med att vara sjuk?????

sjuk idag igen, jippy! -.-
Idag har jag mest ont i halsen och lite huvudverk :/
Just nu sitter jag och lyssnar på samma låtar på gång på gång, bl a lyssnar jag på River flows in you-yiruma, only girl (in the world)-rihanna, numb-linkin park samt en låt som rebecca rekommenderade mig idag, den heter Mario kart love song- sam hart, haha :) den är faktist jättefin och alla ni som har spelat mario kommer fatta texten på en gång^^

Idag har jag väl inte gjort så mycket som sagt och i eftermiddag kommer emeli hit efter skolan så ska vi ha lite "serious talk" ;)

Jag kanske bloggar snart igen om jag hittar något roligt att blogga om:) hej så länge!<3

1 kommentar:

  1. mohahha nu har jag hittat din blogg kära vän. jag är också sjuk....:( krya på dig filippa. kram

    SvaraRadera