lördag 23 oktober 2010

*HOST HOST HOST*

host host på er! har jag blivit bättre? näääää *suck*
Just nu sitter jag och är lite små mallig för att jag orkade plugga lite so, haha ;) Just nu håller vi på med temat Skogen och jag har typ bara varit med på tre lektioner kanske? för jag har varit sjuk och på semester och så ska vi ha prov på det nästa vecka!!!!! Jag kommer inte fatta något! sen ska vi ju ha matte prov också...... buhuu, jag suger på matte-.-'

Ikväll blire att se på dumburken med lite varm choklad och vispgrädd^^  hehe, och imorgon ska mamma iväg med rebecca till tulavippan och pappa ska till borlänge och vad jag ska göra? jo jag ska plugga! YEAAAAAAAH!!!!!!

Nej jag har inte så mycket att säga just nu faktist, det känns som jag bara klagar, hehehe:P
Nu ska jag gå och ta lite hostmedicin!!

Seya<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar