söndag 24 oktober 2010

12.52

hejhej. Just nu sitter jag och fixar lite bilder :) Och det slog mig att det är ju snart jul! (eller snart och snart ;)) haha, kanske lite tidigt att tänka så, va? men det är snö ute och ja, det är bara små röda tomtar i trädgården som saknas! Jag har faktist redan skrivit en önskelista haha! och snart ska jag nog börja köpa in lite julklappar, för när det gäller julen och julklappar så är jag alltid tidig med det! jag hatar att köpa i sista minuten för då blir jag jätte stressad! Och i år ska vi inte vara så många som ska fira tillsammans så då blire billgare och det går fortare att hitta presenter, hehe ;)
Här får ni en bild på mig, mamma och rebecca från julen 2009 då vi friade jul hemma hos rebecca för första gången!
                                       Nej nu ska jag gå och plugga lite matte, jippy!! *suck*

                                                                          Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar