lördag 23 oktober 2010

det värsta jag vet ...

Det värsta jag vet är hostmedicin!! Jag har haft en sån förbannad dryg torrhosta nu i flera dagar så nu går jag på äcklig host medicin *suck* ska man aldrig bli frisk? :(  Och eftersom jag har missat ganska mycket i skolan så måste jag plugga so, matte, engelska, no mm. *suck, suck, suck!!!*

Just nu sitter jag och tittar på nån jätte dålig film på Tv1000 som heter "nothing but the truth". (ingen film jag rekommenderar!)
Idag ska jag väl bara ta det lugnt (igen) sen så får vi väl se, och om jag orkar ska jag väl försöka ge mig på att plugga lite annars får det bli av imorgon!

Nej nu ska jag nog gå och äta lite frukost tror jag hehe, jag såg precis att klocka börjar närma sig halv ett, så det kanske är dags för lunch istället?;)

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar