fredag 29 oktober 2010

looov!

Hellu! Har precis druckit varm choklad med syster och nu tittar vi på måns möller (fast jag tycker det är ganska tråkigt). Imorgon ska jag vara med sanna på eftermiddagen och det ska bli jätte roligt :D
Idag hade vi SO prov och det gick faktist jätte bra! och nu är det äntligen loooov!!!:D
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra på lovet men jag ska mest slappa och njuta av att inte vara i skolan, hehe ;)

Och idag pratade jag och några kompisar om att vi ska göra en utflykt på längdskidor (jag hatar längdskidor men man får väl ställa upp;) ) och så ska vi åka slalom i backen så mycket som möjligt! Det ända som är kul på vintern är typ att åka skidor i backen och dricka varm choklad! Åhh vad jag längtar :D

                         Här är en bil från förra året när jag,sanna, klara och linn var i backen:

                                                             Nu ska jag kolla på tv!

                                                                          kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar