lördag 9 oktober 2010

Shoppat idag!

Nu sitter jag framför tven och glor lite på dansfeber medans jag gör lite andra grejor på datorn ^^  Till middag blev det grillad kyckling med ris, mums! och idag var ju jag och familjen till borlänge. Jag och emeli sprang runt som galningar på kupolen och hem fick jag med mig lösnaglar,en ring, örhängen, skooooor! och massa presenter  ;)

Här är lite bilder på vad jag köpte:

                                                  hihi, jag älskar ringen och skorna^^
                                   Juste! sen fick jag en rosett av mamma också, snällt va?^^

                                   Här är några ringar som jag köpte på kreta också!

                          jag älskar den blåa färgen! och så köpte jag en annan ring
                                 också men den kan jag visa någon annan dag^^

hihi, nej nu ska jag nog kolla vad som finns på dumburken, puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar