fredag 8 oktober 2010

HOME SWEET HOME

Planet landade ca.02.30 från kreta inatt och sedan belv det att köra hem. Andreas fick köra och rebecca låg och snarkade i baksätet på vägen hem ;) jag kom hem klockan 06.30 och då fick jag äntlligen sova i MIN säng!^^ det var sköööönt! Och mamma väckte mig 13.10 ungefär ;)

Resan var jätte mysig med mycket god mat, bakelser, shopping, bad och mycket mer! Dem senaste dagarna har vi åkt in till Chaina som är den näst största staden på kreta och det har varit jäätte mysigt att se staden! Vädret har varit underbart också, det har varit mellan 25-30 grader :D

Jag blev liiiiite besviken på att jkjjag inte såg ett ända hus som var vitt med blå knutar! samt att det var ganska "smutsigt" typ :/ så lite besviken blev jag men a´llting kan ju inte vara perfekt?
Just nu sitter jag och slöar och till frukost (eller rättare sagt lunch) blev det köttbullar med potatis!  haha ;) Nu ska jag nog ta och fixa alla bilder jag har tagit på resan, jag lägger säkert upp några bilder någon dag men det kan ta lite tid för jag tod nästan 650 kort och alla dem ska rensas och fixasas till, så önska mig lycka till!

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar