fredag 4 november 2011

Rihanna




Tjao! var på Rihanna i Tisdags med Rebecca och vilken tur vi hade som gick då, eftersom hon ställde in alla andra sina dagar som hon skulle ha konerter i Sverige!

Det var i allafall skitkul och Rihanna var grymt bra på scen fast att hon var sjuk! Man kan ju undra hur bra hon är när hon är frisk, när hon är såhär bra när hon är sjuk!
Vi satt på riktigt bra platser, dock så var det en stor ställning med rampljus mm, som stod lite dumt så att man knappt såg dansarna, men jag är ändå supernöjd över showen ändå!
Man fick även gratisprover på Rihannas nya parfym och den ska jag önskar mig i julklapp! Den doftade jättegott, inte för sött och inte för mycket "sprit" och den satt kvar på huden i nästan två dagar! Den doftade perfekt och helt undertbart!
Jag vet inte vad jag ska säga mer, för man kan bara beskriva hennes konsert helt fantastiskt bra!!!!!!!!!
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar