måndag 14 november 2011

Blir så less....

Just nu är jag så JÄVLA frustrerad och arg! Känner även av att jag är väldigt ledsen också när vissa beter sig som de gör! Jag fattar inte ens vad det är som händer runt mig, allt är bara så frustrerande och något som är ännu mera irriterande är att ingen märker det bortsett från några få personer.
Ska jag behöva börja slänga saker, skrika,bråka och gråta för att visa att något är fel? kan inte en vän se det på en utan att behöva fråga? Det har inte hänt mig någonting men man kan ju undra vad som har hänt med andra när dem inte ens säger saker till en utan beter sig som om man inte är där! Och om jag har gjort något fel kan någon SÄGA DET!? För jag har inte den blekaste aning om vad hela denna soppa går ut på!

För det mesta känner jag mig förråd och oförstående.... hur ska jag kunna veta något när jag inte ens vet vad som händer?? jag hänger inte med för fem öre! det känns som jag är en av gästerna i "Tack gode gud" som sätts in i en helt ny roll!
Alldeles nyss löste sig allting med skolan och nu kommer nästa plågoanda....S.U.C.K.!

Man kan beskriva hela min känsla som om jag är vääääldigt upprörd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar