söndag 1 maj 2011

i want to sleep!

Helloj! Har sjuuukt mycket läxor att göra men har dock inte orkat göra någon,hehe!
Imorgon har vi Idrottsförhör/prov sak på doping och dem papprerna glömde jag i skolan så jag kunde inte plugga på det. Vi har en jätte lång engelskaläxa som jag inte har orkat göra, sedan ska man läsa ut en bok på svenskan, och jag har valt världens trögaste bok (fast den är bra, men det går segt) och så ska man skriva en berättelse som antinge är realistisk,romantisk osv. Och annars brukar jag veta precis vad jag ska skriva men nu har jag ingen aning!!!! *suck* varför är världen så hård just nu?
Aja, funderar på att gå och sova snart eftersom jag inte har sovit något inatt,hehe!

Juste! Får inte glömma att jag kom på ett jätte bra citat förut!

"Man inser inte vad som egentligen står på spel, men efter att spelet är färdigspelat, förstår man tydligen allt."


Bra va? ;)
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar