lördag 25 december 2010

Åhhhh! Kan man bli mer lycklig:D

hejhopp! Idag  är det den 25 december och idag har vi ätit kalkon^^ I våran familj brukar vi nämligen ha en liten traditon att den 25 så bjuder man hela släkten på kalkon, och det är såååå gott!:D

Och igår var det då julafton. Jag fick lite småsaker. smink, kläder, pengar och smycken. sen fick jag det jag A L D R I G trodde jag skulle få! Vi är inte så jätte rika i min familj och jag har JÄTTE länge velat ha en bra kamera/ systemkamer. och förra året fick jag en jätte bra kamera men..... Jag älskar att ta kort på landskap, djur och människor men den kameran var inte alls bra på att ta landskapsbilder, de blev jättekonstiga och det är ju det jag mest av allt vill ta på!
Och jag hade inte ens önskat mig en ny kamera utan det var liksom en sån där dröm man aldrig skulle tro att den skulle bli sann! Jag vet jag låter säkert jätte fånig men jag älskar att ta kort och jaa, som sagt har man inte ens råd att köpa en kamera men åhhh! Kan verkligen inte förklara hur lycklig jag är! Så då fick jag en Systemkamera och jag blev så glad,haha!
Så jag vill bara säga ett JÄTTE STORT tack till er mamma och pappa! Ni betyder mycket för mig<3pusspuss<3<3

1 kommentar:

  1. Du är värd den syrran! Ut och fota världen och visa stolt upp dina talanger =)

    SvaraRadera