tisdag 28 september 2010

2 dagar kvar!!

hellu! Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker till kreta och om jag längtar!! :D det ska bli jätte mysigt och Härligt! Vi får väl se om jag kommer blogga något när jag är där men jag tror nog att jag kan slinka in ett litet inlägg óm man hittar ett internetcafe :))

Idag har jag varit skolan och när jag kom hem blev det att plugga engelska, matte och tyska! *suck*
Det är det som är så jobbigt när man ska på semester! man måste göra massa saker i skola och jag får damp på det! och i övermorgon har vi Engelska prov, och när jag kommer hem (vecka 42) så kommer jag ha Tyska, Musik och So prov....... *suck x2*
^men ikväll blire Idol och House :D Men det finns ingen jag tycker om i idol längre, eller jag gillar Alice men jag tyckte om Jamilla, fast hon gjorde ju bort sig ganska mycket men jag gillade hennes röst!

Nej nu ska jag nog dra! Puss^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar